مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:002023-01-18حوادث

دستگیری کلاهبردار با شگرد برنده شدن در قرعه کشی خودرو


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار به مبلغ 480 میلیون ریال با هوشمندی مأموران پلیس فتا شهرستان خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی طی تماس تلفنی و با شگرد برنده شدن در قرعه کشی خودرو، مبلغ 480 میلیون ریال از وی طی چهار مرحله تراکنش کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم که دارای سابقه کیفری و ساکن یکی از شهرهای استان تهران بود را شناسایی و با همکاری پلیس فتای آن شهرستان، وی را دستگیر کردند.

نامبرده در بازجویی های انجام شده، به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد و کل مبلغ به حساب وی برگردانده شد.

ساکی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: فریب کلاهبرداران را در تماس های تلفنی و پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی را نخورده و از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر ارسال هر گونه کد فعال سازی و انجام هر گونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک، تغییر زبان دستگاه خودپرداز به انگلیسی و انجام تراکنش به بهانه برنده شدن در مسابقه ها و یا قرعه کشی ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با شگرد برنده شدن در قرعه کشی خودرو

دستگیری کلاهبردار با شگرد برنده شدن در قرعه کشی خودرو