مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:452023-01-18سياسي

کتاب «عمو قاسم» نقد شد/ لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با منش سردار دل ها


نویسنده کتاب «عمو قاسم» در نشست نقد و بررسی این کتاب، هدف از نوشتن آن را آشنایی کودکان و نوجوانان با منش و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایوانکی، صبح امروز نشست نقد و بررسی کتاب عمو قاسم نوشته محمدعلی جابری با حضور زهرا شیرخانیان، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان، مؤلف اثر و جمعی از اعضا و فعالان فرهنگی با مشارکت کتابخانه شهید رجایی گرمسار، در کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی برگزار شد.

محمدعلی جابری، نویسنده کتاب عمو قاسم در ابتدای این جلسه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آنکه باید به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم، گفت: مکتب شهید سلیمانی همان راه و مدرسه درس آموز ایشان بوده و همه شاخصه ها و ویژگی هایی است که ایشان را از سایران متمایز می کند.

وی به اهمیت کتابخانه های عمومی و نقش کتاب در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر، کتابخانه های عمومی از نظر تعداد و منابع نسبت به گذشته بسیار غنی تر شدند و مخاطبان به راحتی می توانند کتاب موردنظر خود را در کتابخانه های محل خود تهیه کنند.

نویسنده کتاب عمو قاسم ضمن بیان اینکه هدف از نوشتن این کتاب آشنایی کودکان و نوجوانان با منش و رفتار حاج قاسم بود، در خصوص علت نام گذاری کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عمو قاسم» نقد شد/ لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با منش سردار دل ها

کتاب «عمو قاسم» نقد شد/ لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با منش سردار دل ها