مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:352023-01-18اقتصادي

اتصال خبازی های مراوه تپه به سوخت جایگزین/ قطعی گاز خانگی نداشتیم


فرماندار مراوه تپه از اتصال خبازی های این شهرستان به سوخت جایگزین خبر داد و گفت: تاکنون حدود 53 نانوایی شهرستان به سوخت جایگزین گازوییل و 33 نانوایی نیز به دوگانه سوز کپسولی گاز مایع متصل شدند.

- ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه از اتصال خبازی های این شهرستان به سوخت جایگزین خبر داد و گفت: تاکنون حدود 53 نانوایی شهرستان به سوخت جایگزین گازوییل و 33 نانوایی نیز به دوگانه سوز کپسولی گاز مایع متصل شدند.

لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت تأمین گاز در شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و حاکم شدن سرمای بی سابقه در کشور و استان گلستان، مصرف گاز هم افزایش پیدا کرد و به دنبال آن با کمبود گاز مواجه شدیم، به نظر می رسد در اتفاق اخیر باید فرهنگ صرفه جویی را به مردم گوشزد می کردیم البته که با همراهی و صرفه جویی مردم این بحران مدیریت شد.

وی افزود: مردم شهرستان مراوه تپه علاوه بر محروم بودن، مرزدار هم هستند و در اتفاقات و رویدادهای مختلف همکاری لازم را با ما دارند، ما از همان زمان صدور هشدار هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان گلستان، توصیه های لازم را به مردم شهرستان اعلام کرده و همه را به پویش هر خانه یک اتاق گرم دعوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال خبازی های مراوه تپه به سوخت جایگزین/ قطعی گاز خانگی نداشتیم

اتصال خبازی های مراوه تپه به سوخت جایگزین/ قطعی گاز خانگی نداشتیم