مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:352023-01-18اجتماعي

کاشت درخت در منازل شهروندان برای تلطیف هوا


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: گونه های گیاهی که در جهت تولید اکسیژن و تلطیف هوا مؤثر باشند و گیاهان بومی و مقاوم به کم آبی در منازل شهروندان کاشته می شوند.

- علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به کاشت درخت در منازل شهروندان گفت: هریک از شهروندان می توانند از طریق سامانه 137، کلینیک های گل و گیاهی که در سطح مناطق 22 گانه وجود دارند و همچنین از طریق مرکز مشاوره گل و گیاه درخواست کاشت گل و گیاه مثمر یا غیر مثمر بدهند.

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه هریک از شهروندان می توانند گونه های گیاهی یا درخت میوه خود را مشخص کنند و سپس کارشناسان شهرداری نسبت به غرس درخت رایگان در خانه شهروندان اقدام می کنند.

مختاری با اشاره به گونه های گیاهی که در منازل شهروندان غرس می شود بیان کرد: گونه های گیاهی که در جهت تولید اکسیژن و تلطیف هوا مؤثر باشند و گیاهان بومی و مقاوم به کم آبی در منازل شهروندان کاشته می شود و هدف ما از این کار این است که در کنار توسعه کمربند سبز تهران بتوانیم در داخل خانه های شهروندان نیز فضای سبز را ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران تصریح کرد: کاشت درخت رایگان در منازل شهروندان از ابتدای دی ماه آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت در منازل شهروندان برای تلطیف هوا

کاشت درخت در منازل شهروندان برای تلطیف هوا