مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:252023-01-18سياسي

رویکرد مردم محوری مدیران استان رصد و پایش می شود


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: رویکرد مردم محوری مدیران استان از سوی تیم بازرسی عملکرد استانداری رصد و پایش می شوند.

- Sh Yousefi: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا غلامی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در راستای تاکید و دستور استاندار بر نهادینه شدن طرح سه شنبه های مردمی ملاقات چهره به چهره مدیران استان با شهروندان، تیم بازرسی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی از دستگاه های اجرایی شهرستان اشتهارد بازدید سرزده انجام داد.

  وی افزود: بازدید سه شنبه مردمی این هفته از شهرستان اشتهارد صورت گرفت.

تیم بازرسی ضمن بازدید سرزده از برنامه ملاقات مردمی فرماندار و شهردار اشتهارد با حضور سرزده در اداره گاز و اداره کمیته امداد شهرستان، روند خدمت رسانی این دستگاه ها را بررسی نموده و ضمن برگزاری جلسه با مدیران مربوطه دستورالعمل و مفاد نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری را تبیین کردند.

  به گفته غلامی در ماه های اخیر ارزیابی سرزده از کیفیت و کمیت اجرای طرح مذکور، در دستور کار دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قرار گرفته و تیم بازرسی به صورت مستمر در حال رصد و پایش عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مردم محوری مدیران استان رصد و پایش می شود

رویکرد مردم محوری مدیران استان رصد و پایش می شود