مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:202023-01-18سياسي

انتصاب معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران


مراد مرادی کرناچی یکم آبان ماه 1401 با حکم استاندار تهران، به عنوان سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی فرمانداری تهران منصوب شده بود.

- با حکم استاندار تهران، مراد مرادی به سمت معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا فخاری استاندار تهران، طی حکمی مراد مرادی کرناچی را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب کرد.

   در حکم علیرضا فخاری برای انتصاب مراد مرادی کرناچی آمده است: نظر به مراتب شایستگی ، تجربه و تعهد جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان تهران به عنوان معاون امنیتی ، انتظامی فرمانداری تهران منصوب می شوید.

   در ادامه این حکم آمده است: سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی ، تلاش در جهت تحقق شایسته برنامه های امنیتی و انتظامی با استفاده از ظرفیت مردمی نمودن مقوله امنیت و بهره گیری از توان دستگاه های اعضو شورای تامین شهرستان ، تعامل با کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهید پرور آن شهرستان که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند از اهم نکات مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران

انتصاب معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران