مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:052023-01-18سياسي

یک کرمانشاهی، به عنوان جنگلبان نمونه کشوری انتخاب شد


رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در ششمین جشنواره ملی جنگلبان، «مسلم یاری» به عنوان جنگلبان نمونه کشوری تجلیل شد.

- علی حسن زاده، رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: همه جنگلبان و حافظان منابع طبیعی برای ما نمونه هستند اما با توجه به محدودیت ها وشاخص های چون از خود گذشتگی، تلاش شبانه روزی، صداقت و پاکدستی اعلام شده از سوی سازمان 9 نمونه را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: مسلم یاری جنگلبان نمونه ملی ما از شهرستان کرمانشاه بود که به اتفاق کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان در  ششمین جشنواره ملی انتخاب جنگلبان و جانثاران منابع طبیعی در محل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حاضر و لوح تقدیر خود را از معاونت وزیر وریاست سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور دریافت کرد.

رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره در محل منابع طبیعی استان کرمانشاه هم با حضور نماینده ولی فقیه و مدیران  ارشد مراسم مشابه برگزار و از هشت جنگلبان نمونه استانی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کرمانشاهی، به عنوان جنگلبان نمونه کشوری انتخاب شد

یک کرمانشاهی، به عنوان جنگلبان نمونه کشوری انتخاب شد