مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 07:452023-01-18حوادث

انفجار در یک واحد مسکونی روستایی در تربت جام


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت جام از انفجار گاز در یک واحد مسکونی روستایی این شهرستان خبر داد.

- مصطفی ذوالفقاری در تشریح جزییات این حادثه به ایسنا گفت: پس از اعلام حادثه آتش سوزی در روستای رضاآباد به سامانه 125 ماموران ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد این حادثه موجب تخریب 70 تا 80 درصد و ریزش کامل سقف این واحد شده است، اظهار کرد: علت دقیق تر بروز حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی بیشتر است.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت جام خاطرنشان کرد: ساکنان این واحد مسکونی پس از قطع گاز طی چند روز اخیر در منزل حضور نداشتند که امروز پس از اتصال مجدد جریان گاز، با حضور صاحب خانه و به دلیلی نامشخص انفجار رخ می دهد.

وی بیان کرد: در این حادثه تنها یک نفر دچار مصدومیت شدید شد که توسط نیروهای اورژانس 115 به نزدیکترین محل درمانی منتقل شده است.

همچنین در حادثه دیگری براثر آتش سوزی یک باب واحد مسکونی در روستای باغشن گچ از توابع بخش مرکزی نیشابور زن 60 ساله ای جان خود را از دست داد.

بر اساس آنچه که اعلام شده وقتی ماموران به محل حادثه رسیدند، آتش سوزی توسط همسایه ها و اهالی محل خاموش شده بود و جسد بی جان یک زن سالخورده حدودا 60 ساله که آثار خفگی ناشی از دود غلیظ در چهره وی نمایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار در یک واحد مسکونی روستایی در تربت جام

انفجار در یک واحد مسکونی روستایی در تربت جام