مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 06:002023-01-18اقتصادي

رنج بندر اقیانوسی ایران از کمبود گاز مایع


مدیرعامل شرکت پخش گاز مایع ایرانیان در منطقه آزادچابهار گفت: شهرستان چابهار به عنوان قطب گردشگری و اقتصادی تا رسیدن به وضع مطلوب و توزیع عادلانه نیازمند سهمیه ماهیانه 2200 تن گاز مایع است که هم اینک فقط 750 تن تخصیص پیدا کرده و با کمبود شدید 1400 تن گاز مایع مواجه است.

- معظم خانزهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا و تشریح مسائل و مشکلات حوزه گاز مایع اظهار داشت: این کمبود سبب بوجود آمدن بازار سیاه و افزایش قیمت آن تا چندین برابر نرخ مصوب شده است از طرفی نبود تلفن و اینترنت در پیکره صنعتی منطقه آزاد و تاسیسات گاز مانع اصلی اشتراک گاز شده و بی نظمی در توزیع و ایجاد صف را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: پیکیره صنعتی منطقه آزاد چابهار با همه تبلیغاتی که مدیران و مسوولان چابهار دارند فاقد خط تلفن همراه و اینترنت مناسب است و به دلیل واقع شدن تاسیسات گاز و دفتر اصلی شرکت پخش گاز مایع ایرانیان به عنوان تاسیسات مادر جنوب استان در این محدوده مشکلات را دوچندان کرده بطوریکه نمی توانیم شهروندان را عضو اشتراک گاز کنیم .

وی گفت: هر شهروندی بما زنگ می زند تلفن در دسترس نیست و این امر نارضایتی ها را روز به روز بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: وقتی خط تلن و اینترنت باشد همه شهروندان را مشترک گاز می کنیم و می دانیم دقیقا چند نفر هستند و چه تعداد گاز دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج بندر اقیانوسی ایران از کمبود گاز مایع

رنج بندر اقیانوسی ایران از کمبود گاز مایع