مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 00:352023-01-17اقتصادي

لزوم همکاری مراکز علمی در فعالیت اقتصاد نفت


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اهمیت پژوهش در صنعت گفت: در طول 43 سال گذشته، از ظرفیت علمی کشور در راستای راهبری صنعت نفت استفاده شده است اما تا رسیدن به شرایط ایده آل، - هنوز به شدت فاصله داریم.

علیرضا دانشی با حضور در غرفه جهاد دانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خوزستان در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت فعالیت های پژوهشی در صنعت اظهار کرد: بدون شک اگر قرار است اتفاق خوبی در کشور رخ دهد، راهی جز توجه به علم، دانش و پژوهش نداریم و راه دانش هم از مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی می گذرد.

وی ادامه داد: قطعا با ظرفیت بی بدیلی که صنعت نفت در رابطه با ایجاد اقتصاد مولد دارد، می توان در این رابطه کارهای بزرگی انجام داد؛ در طول 43 سال گذشته، از ظرفیت علمی کشور در راستای راهبری صنعت نفت استفاده شده است اما تا رسیدن به شرایط ایده آل، هنوز به شدت فاصله داریم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: معتقدیم که اگر مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور، به انضمام مراکز صنعتی دست به دست هم دهند و نقشه راهی طراحی کنند که در راستای آن نفت و اقتصاد نفت را به صورت ویژه فعال کنند، مطمئن باشید که سهم عمده بیکاری در سطح جامعه، مرتفع و مشکلات اقتصادی برطرف می شود و به طرف شرایط آرمانی حرکت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری مراکز علمی در فعالیت اقتصاد نفت

لزوم همکاری مراکز علمی در فعالیت اقتصاد نفت