مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 23:252023-01-17اجتماعي

تجلیل از فرهیختگان کوچه پس کوچه های شهر/ شهرداری به دنبال توانمندسازی بانوان است


معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 2 به همت پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی دست به شناسایی بانوان فرهیخته این منطقه زد و دومین آیین تجلیل از بانوان فرهیخته توانمند را به نام «یاس مطهر» کلید زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پرورش بانوان فرهیخته همیشه تکه ای از پازل پایتخت فرهنگی ایران یعنی اصفهان را تکمیل می کرد که از دامان چنین زنان فرهیخته ای مردانی بزرگ رشد پیدا می کردند.

وقتی در کوچه پس کوچه های این شهر فرهنگی قدم بزنید، زنانی را پیدا می کنید که توانسته اند در کنار نقش مادری و حفظ شأن زنانه شان موفقیت های چشمگیری داشته باشند و بدرخشند؛ البته شناسایی این زنان موفق و معرفی آن ها به جامعه، جرقه ای بود که شهرداری منطقه 2 اصفهان آن را آغاز  و در یک حرکت فرهنگی مناسب در 2 سال گذشته تلاش کرد تا زنان فرهیخته منطقه را به خوبی شناسایی و پالایش کند تا از آن ها تقدیر در خور داشته باشد.

امسال نیز به مناسبت میلاد فرخنده مادر مهربانی ها، حضرت زهرا(س) معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 2 با همت پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی دست به شناسایی این بانوان فرهیخته زده است و دومین آیین تجلیل از بانوان فرهیخته وتوانمند این منطقه  را در قالب برنامه یاس مطهر کلید زد؛ در واقع دومین آیین تجلیل از بانوان فرهیخته وتوانمند  منطقه دو شهرداری، با استقبالی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فرهیختگان کوچه پس کوچه های شهر/ شهرداری به دنبال توانمندسازی بانوان است

تجلیل از فرهیختگان کوچه پس کوچه های شهر/ شهرداری به دنبال توانمندسازی بانوان است