مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:502023-01-17سياسي

قدردانی فرماندار تربت جام از تلاش مسئولان و صبوری مردم


فرماندار تربت جام با اشاره به وضعیت بحرانی و ابراز پوزش به لحاظ تحمل سختی ها و گرفتاری های ناشی از قطعی گاز از همکاری و مساعدت مسئولان به لحاظ تقویت شبکه گاز و صبوری مردم فهیم منطقه جام صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

- حسین جمشیدی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تربت جام با اشاره به وضعیت بحرانی و ابراز پوزش به لحاظ تحمل سختی ها و گرفتاری های ناشی از قطعی گاز از همکاری و مساعدت مسئولان به لحاظ تقویت شبکه گاز و صبوری مردم فهیم منطقه جام صمیمانه قدردانی و تشکر نمود و اظهارکرد: به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب و با تلاش شبانه روزی مسئولان جمهوری اسلامی گاز همه مشترکان شهری و روستایی تربت جام تا عصر امروز وصل شد.

فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه تربت جام بحرانی ترین شهرستان به لحاظ تامین گاز در سطح استان خراسان است، افزود: خط 10 اینچی شبکه گازی فعلی تکاپوی مصرف بیش از 240 هزار جمعیت منطقه جام را نمی کند و باید خط های کمک کننده در مسیر باشد تا مشکل فرا روی این شهرستان در حوزه زیر ساخت گاز برطرف شود.

ضرورت سرعت در پروژه تقویت گازرسانی به تربت جام وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی خط 16 اینچی از عسلویه به مشهد و تربت جام پیشنهاد شد که در سفر اخیر وزیر نفت به شهرستان اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان برای اجرای آن تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرماندار تربت جام از تلاش مسئولان و صبوری مردم

قدردانی فرماندار تربت جام از تلاش مسئولان و صبوری مردم