مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:502023-01-17حوادث

ریزش 4 منزل در آغاجاری در پی بارندگی / امدادرسانی به 20 خانوار در رامهرمز


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: امدادرسانی به متاثرین از فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان آغاز شده است و تا عادی سازی شرایط ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: امدادرسانی به متاثرین از فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان آغاز شده است و تا عادی سازی شرایط ادامه دارد.

امیرعباس نجفی با اشاره به حضور تیم های امدادی در مناطق درگیر آبگرفتگی ها، اظهار کرد: امروز در پی فعالیت سامانه بارشی در سطح شهرستان های آغاجاری، هفتکل، بهبهان، رامهرمز،رامشیر و هندیجان ارزیابی ها در این شهرستان ها انجام و عملیات امداد رسانی به متاثرین از بارندگی ها آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با شروع بارش باران، از دیشب 3 تیم عملیاتی در شهرستان رامهرمز فعال شده اند و تاکنون به بیش از 20 خانوار در مناطق شهرک فجر، رامشیر و عشایر امدادرسانی کرده اند.

علاوه بر آن 2 پمپ لجن کش در شهرستان های رامهرمز و رامشیر به منظور تخلیه آب های سطحی و کمک به مردم در آن مناطق مورد استفاده قرار گرفته است .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن تقدیر از تلاش امدادگران در شبانه روز گذشته عنوان کرد: متاسفانه 4 باب منزل در شهرستان آغاجاری نیز دچار ریزش شدند که خانواده های متاثر به محل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش 4 منزل در آغاجاری در پی بارندگی / امدادرسانی به 20 خانوار در رامهرمز

ریزش 4 منزل در آغاجاری در پی بارندگی / امدادرسانی به 20 خانوار در رامهرمز