مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:402023-01-17دانش

صدور 2 مجوز واحدهای فناور در مرکز رشد اردبیل


رییس مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مجوز فعالیت دو واحد فناور در مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری اردبیل صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت هدایت شامگاه سه شنبه در نشست با واحدها و هسته فناور برتر دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: مرکز پژوهش های صنعتی سازگار و شرکت اکسیر طبیعت صدرا دو واحد فناور مستقر در مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی هستند که موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان شدند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش های صنعتی با فعالیت تولید، نشر، پژوهش و آموزش در حوزه برق، الکترونیک و مهندسی پزشکی با داشتن چهار مجموعه فناور در درون خود در سه سال گذشته توانسته است اقدامات و فعالیت های فناورانه ای را در حوزه های برق، الکترونیک و تجهیزات پزشکی ارائه دهد.

رییس مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: این مجموعه ها مانند حلقه های یک زنجیر مکمل یکدیگر بوده و مسیر کامل از ایده تا محصول را به صورت یکجا در دل خود دارد.

هدایت ادامه داد: دیگر واحد دارای مجوز نیز در زمینه های تولید متابولیت های دارویی گیاهان از طریق کشت ریشه های موبین، تولید ترکیبات دارویی گیاهی، تولید محصولات کشاورزی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و غیره فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 مجوز واحدهای فناور در مرکز رشد اردبیل

صدور 2 مجوز واحدهای فناور در مرکز رشد اردبیل