مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:362023-01-17سياسي

رفقای قدیمی از حاج قاسم می گویند؛ از اعتماد به آدم ها تا بی توجهی به زیرآب زنی ها


کرمان؛ مهسا حقانیت: امشب 27 دی ماه تالار برق کرمان میزبان جمع باشکوه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود، یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که یاد و خاطره فرمانده شان را با خاطره گویی ها زنده نگه داشتند بچه های حاج قاسم همچنان پای کار هستند  ابراهیم شهریاری فرمانده تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی در سخنانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بود، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس را در کرمان داشتیم، حاج قاسم ساعت 10 از سوریه تماس گرفت، گفتم نمی آیی؟ گفت من که گفتم نمی آیم، اما باورت نشد.

وی با اشاره به اینکه ما نمی توانستیم جلسه را لغو کنیم، ادامه داد: به اکبر مالکی که در قنات ملک بود، گفتم برو مزار مادر حاجی و هزار صلوات بفرست و بعد بیا، او رفت و بعد از یک ساعت و نیم برگشت، ساعت یک و ربع بود که حسین آقا پورجعفری از ایران زنگ زد، گفتم حسین کجایی؟ گفت: الان پرواز در کرمان نشست و حاج قاسم آمد.

شهریاری همچنین حضور شجاعانه و حماسه آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه های مختلف را موجب ایجاد روحیه برای بچه های جوان تر ذکر کرد و از این حضور تجلیل و تشکر کرد.

وی یادآور شد: امسال برای اولین بار در کرمان شمار بالای زوار حاج قاسم را داشتیم و اسکان روان و مهمان داری از زوار انجام شد و هیچ خللی نبود و در تیپ حاج یونس زنگی آبادی آمادگی اسکان برای 500 نفر در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفقای قدیمی از حاج قاسم می گویند؛ از اعتماد به آدم ها تا بی توجهی به زیرآب زنی ها

رفقای قدیمی از حاج قاسم می گویند؛ از اعتماد به آدم ها تا بی توجهی به زیرآب زنی ها