مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:352023-01-17اقتصادي

توقف واردات، قیمت سانتافه را 12 برابر کرد


خودرو سانتافه به تعداد کمی در بازار وجود دارد ولی هزاران نفر متقاضی خرید آن هستند و این باعث شده سانتافه 2017 که قیمت آن در بازار دنیا 30 هزار دلار بود (1.

- خودرو سانتافه به تعداد کمی در بازار وجود دارد ولی هزاران نفر متقاضی خرید آن هستند و این باعث شده سانتافه 2017 که قیمت آن در بازار دنیا 30 هزار دلار بود (1.

2 میلیارد تومان با دلار 40 هزار تومانی) الان کارکرده آن در بازار 3.

5 میلیارد و صفر آن 4 میلیارد تومان قیمت بخورد؛ در حالی که ما فروردین و اردیبهشت 97 این ماشین را با قیمت 315 تا 320 میلیون می فروختیم؛ یعنی 11 تا 12 برابر رشد قیمت داشته و این تازه مدل 2017 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: سیاست ممنوعیت واردات خودرو با هر هدفی که اتخاذ شد، در بازار خودرو پیامدی جز افزایش سرسام آور قیمت ها نداشت.

در 5 سال گذشته خودرو بیش از پیش به کالایی سرمایه ای تبدیل شده و جهش های دوره ای در قیمت، آن را از دسترس متقاضیان واقعی دور کرده است.

سعید مؤتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، در گفت وگو با همشهری از تأثیر توقف واردات بر قیمت ها گفت.

ممنوعیت واردات در 5سال گذشته چه تأثیری بر قیمت خودروهای خارجی موجود در بازار گذاشت؛ مخصوصا خودروهایی که با توجه به سقف قیمت آیین نامه، الان هم امکان واردات ندارند؟ مهم ترین تأثیر ممنوعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف واردات، قیمت سانتافه را 12 برابر کرد

توقف واردات، قیمت سانتافه را 12 برابر کرد