مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:302023-01-17سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث رفوژمیانی، روشنایی محور هورباف به کوار


در سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به شهرستان کوار عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی، روشنایی محور هورباف به کوار و تکمیل پُل روستای قصر احمد آغاز گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، عملیات اجرایی احداث رفوژ میانی و روشنایی هورباف به کوار با حضور راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، رحیمی مظفری نماینده مردم شریف شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، خانی فرماندار کوار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان آغاز شد.

مدیر کل راهداری استان فارس گفت: این پروژه به طول 10 کیلومتر در محور شریانی و ترانزیتی شیراز، کوار و فیروزآباد واقع شده که با اتمام آن ایمن سازی این محور ارتقا می یابد و شاهد افزایش رضایت کاربران جاده ای، کاهش تصادفات و ارتقا پیداکردن ضریب ایمنی کاربران جاده ای و هم استانی های عزیز خواهیم بود.

همچنین نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر 20میلیارد تومان است که 11میلیارد آن از محل اعتبارات وزارت نفت و مصوبات سفر رییس جمهور به استان فارس و 8 میلیارد تومان هم از بودجه ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث رفوژمیانی، روشنایی محور هورباف به کوار

آغاز عملیات اجرایی احداث رفوژمیانی، روشنایی محور هورباف به کوار