مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:202023-01-17سياسي

دشمن خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند


مسئول سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه دشمن باید خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند، گفت: امروز دشمن تمام قوای خود را به کار می گیرد تا مشروعیت نظام را تضعیف کند.

- سید محمدرضا موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در موضوع انقلاب اسلامی با دو مبحث امتیاز و تفاوت مواجه هستیم.

امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تمام نظام ها نسبت به ایدئولوژی مکتب و … بیشتر و انقلاب ما نیز با تمام انقلاب هایی که در سطح جهان شکل گرفته متفاوت است.

وی این تفاوت را در مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران که موجب پیروزی آن نیز شد دانست و عنوان کرد: این موضوع مربوط به دیروز و امروز نیست و تازگی ندارد، بلکه این انقلاب از همان ابتدا با پشتوانه مردمی شکل گرفت و اکنون نیز با وجود همه دشمنی ها و تحریم های ناجوانمردانه، با همین پشتوانه، در حال طی کردن مسیر پیشرفت و رسیدن به قله های موفقیت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: در تمام مقاطع، تهدیدات دشمن و موضوعاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن ها مواجه بوده، با حضور پرشور مردم و تودهنی به معاندین، خنثی و دست های طماعی که به سوی کشور دراز شده بود، کوتاه شد.

در واقع، حضور مردم در عرصه های مختلفی همچون راهپیمایی ها، مناسبت های ملی، اعلام انزجارها و تشییع پیکر شهدا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند

دشمن خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند