مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:152023-01-17سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه های مختلف قوت قلب هستند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کرمان در میدان ها و رویدادهای مختلف موجب آرامش و قوت قلب ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری شامگاه امروز 27 دی ماه در آیین تجلیل و تکریم از فرماندهان پیشکسوت و مردان بی ادعای صحنه نبرد اظهار داشت: میدان شناسی پیشکسوتان دفاع مقدس در دوران دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی از پیشگامان بوده اند.

وی بیان داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جانانه در میدان حضور داشتند و یک سانت از خاک ایران را به دشمن ندادند و این در حالی ست که از سال 61 ما نه تنها با عراق بلکه با همه دنیا در جنگ بودیم، اما نتوانستند ذره ای از خاک ما را اشغال کنند و یا در تصرف خود نگه دارند.

نظری خطاب به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ابراز کرد: شما در میدان شناسی، در تامین امنیت جنوب شرق کشور، بازسازی ها و خدمات رسانی به مردم یک قوت قلب و اعتماد به نفس خوب برای ما نسل دوم سپاه هستید.

این فرمانده سپاه ادامه داد: دوستان نسل دوم سپاه قطعا به دعای خیر و تجربیات و اعتماد به نفس پیشکسوتان در بحران های مختلف نیاز داریم و باید این دستاوردها را در اختیار ما جوان ترها قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه های مختلف قوت قلب هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه های مختلف قوت قلب هستند