مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:062023-01-17حوادث

گورخواب هایی که مشهور شدند الان کجا هستند؟


شواهد نشان از این دارند که کارتن خواب ها و معتاد هایی که جایی برای ماندن ندارند از گورستان رانده شده و به کانال آب پناه برده اند.

نبودشان در گورستان و در جوار همسایگانی بی آزار که در خواب ابدی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: به یاد شیده لالمی ،کسی که نقش مهمی در نوشتن گزارش گورخواب ها داشت دوباره به سراغ این سوژه رفتیم دم دمای غروب است و هوا خیلی سرد، صدای اذان از رادیوی اتاقک نگهبانی، از آن سوی دیوار بلند و کرم رنگ آرامستان، راه خود را تا میان کوچه نه چندان پهن جنت پیدا می کند.

انتهای کوچه پیدا نیست اما یک نفر از همان دور می آید نورانی، نزدیک که می شود مردی است کوتاه قامت، حدودا شصت ساله با یک خورجین سیاه بر دوش، دست راستش را حایل خورجین کرده که نیفتد هر چند قدم که راه می رود شانه اش را بالاتر می دهد و با همان دست، کلاه بافتنی و قهوه ای رنگش را از روی ابروها به سمت پیشانی هل می دهد.

چیزی شبیه به زغال گردان اما کمی بزرگ تر با یک سیم بلند در دست چپش است، داخلش چوب است و آتش، همان آتشی که در این هوای گرگ و میش و سرد، از دور او را نورانی کرده بود، حالا نزدیک تر رسیده، کت بلند و مندرسی بر تن دارد که حداقل سه سایز به او بزرگ است و تا سر زانویش را پوشانده، خورجین را از دوش بر می دارد، به مقصد رسیده، روبه روی بهشت فاطمه، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گورخواب هایی که مشهور شدند الان کجا هستند؟

گورخواب هایی که مشهور شدند الان کجا هستند؟