مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:002023-01-17حوادث

انفجار کپسول گاز در قزوین 2 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: انفجار کپسول در ساختمان نیمه کاره در شهر مهرگان 2 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت.

  - دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: در تاریخ 1401/10/27 ساعت 19:11 تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت های پزشکی قزوین گرفته شد که خبر از انفجار کپسول به دلیل نشت گاز در ساختمانی نیمه کاره در شهر مهرگان می داد.

وی ادامه داد: به سرعت هشت آمبولانس از پایگاه های مهرگان، محمدیه یک، محمدیه 2، عوارضی 2، کاسپین، شریفیه، خاکعلی و ترمینال به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به آدرس اعلام شده اقدامات درمانی را آغاز کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، اسماعیلی عنوان کرد: این حادثه هشت مصدوم داشت که تمامی مصدومین از اتباع کشورهای بیگانه بودند.

این مسئول بیان کرد: 2 مصدوم آقا با سنین 46 و 16 ساله که دچار جراحت و سوختگی شدید شده بودند، توسط کارشناسان اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی برای آنان انجام شد که متأسفانه این مصدومین به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: 6 مصدوم دیگر حادثه که دچار سوختگی درجه 2 شده بودند، توسط 6 آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند، اکنون 2 آمبولانس پایگاه های خاکعلی و ترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کپسول گاز در قزوین 2 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت

انفجار کپسول گاز در قزوین 2 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت