مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:202023-01-17سياسي

23 روستای سرفیروزآباد از نعمت آب شرب بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: 23 روستای بخش سرفیروزآباد تا خرداد ماه سال آینده از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا داودی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: تا خرداد ماه سال آینده 23 روستای بخش سرفیروزآباد از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

وی افزود: این 23 روستا فاقد هرگونه تأسیسات آبرسانی بودند و برای آنها به صورت سیار آبرسانی می شد که آبرسانی به آنها را در قالب مجتمع آبرسانی امام علی (ع) یک تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روستاهای واقع در انتهای خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی امام علی (ع )2 به طور کامل و پایدار از آب شرب بهره مند نمی شوند، تصریح کرد: برای حل مشکل 15 روستا از 54 روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی امام علی (ع )2 طرحی را در دست مطالعه داریم که با تمام مطالعات درصورت تأمین اعتبار در کوتاه ترین زمان ممکن این مجتمع نیز به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 روستای سرفیروزآباد از نعمت آب شرب بهره مند می شوند

23 روستای سرفیروزآباد از نعمت آب شرب بهره مند می شوند