مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:102023-01-17فرهنگي

درخواست آزادی جعفر پناهی، نشستی با تقدیر از اعدام یک جاسوس و اعلام سهمیه حج


این روزها که در آستانه شروع جشنواره های فجر هستیم، نشست خبری جشنواره چهل و یکم در روز سه شنبه با مباحثی درباره اعدام علیرضا اکبری برگزار و خانه سینما هم خواستار آزادی جعفر پناهی شد، - این روزها که در آستانه شروع جشنواره های فجر هستیم، نشست خبری جشنواره چهل و یکم در روز سه شنبه با مباحثی درباره اعدام علیرضا اکبری برگزار و خانه سینما هم خواستار آزادی جعفر پناهی شد، نرخ ارز و سهمیه حج 1402 نتیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین سه شنبه دی ماه امسال در حالی شروع شد که شد که با اشاره به این که دولت مردمی نگاهی اصیل به حوزه فرهنگ دارد، گفت: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش زمینه تحقق پیشرفت تمامی حوزه ها تلقی می کند که در عرض هیچ حوزه ای نیست بلکه حوزه فرهنگ کنار همه حوزه ها قرار دارد تا اسباب رشد و تعالی عرصه های مختلف را فراهم کند.

اجباری شدن زبان فارسی در یک دانشگاه خارجی در ادامه، بنا به پیشنهاد رایزنی فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در بوسنی و هرزگوین و با همکاری دانشکده فلسفه دانشگاه سارایوو، زبان فارسی برای دانشجویان شرق شناسی این دانشگاه شد.

از آهنگسازی پسر انتظامی تا درگذشت بتهوون ایرانی و برگزاری دوباره کنسرت ها یکی از اخبار دیگر روز سه شنبه پیرامون فیلم شوماه بود، این فیلم که اولین تجربه بلند سینمایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آزادی جعفر پناهی، نشستی با تقدیر از اعدام یک جاسوس و اعلام سهمیه حج

درخواست آزادی جعفر پناهی، نشستی با تقدیر از اعدام یک جاسوس و اعلام سهمیه حج