مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:502023-01-17حوادث

2350 کنتور آب بر اثر برودت هوا در گلستان خسارت دیدند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: از زمان آغاز برودت شدید دما در استان گلستان تاکنون دو هزار 350 دستگاه کنتور آب مشترکان خسارت دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدریان عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دلیل سرمای هوا و یخبندان هفته گذشته و کم توجهی تعدادی از مشترکان این شرکت در مناطق شهری و روستایی استان، دو هزار و 350 فقره کنتور آب دچار خسارت شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: کنتورهای آسیب دیده بیشتر در روستاهای واقع در مناطق کوهستانی گلستان است که مأموران واحد حوادث شرکت آب و فاضلاب در 14 شهرستان استان در حال تعمیر یا تعویض کنتورها هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات انجام شده در شرایط کنونی، هیچ گونه مشکلی در شبکه آب شرب، مخازن و تأسیسات آبرسانی پیش نیامد و قطع آب مرتبط با این وضعیت در استان ایجاد نشد.

حیدریان با تاکید دوباره بر پوشاندن کنتورها و لوله های روباز ساختمان ها، درباره روش های رفع یخ زدگی، گفت: مشترکان می توانند مطابق اطلاع رسانی های این شرکت در صورت بروز یخ زدگی با حرارت غیرمستقیم و آب ولرم و همچنین با سشوار و کیسه آب گرم نسبت به رفع یخ زدگی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان عنوان کرد: همچنین با توجه به پیش بینی گرم تر شدن هوا طی روزهای آینده و امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2350 کنتور آب بر اثر برودت هوا در گلستان خسارت دیدند

2350 کنتور آب بر اثر برودت هوا در گلستان خسارت دیدند