مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:152023-01-17سياسي

مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پشکسوتان دفاع مقدس جمع شد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوادث اخیر افرادی در خیابان های کرمان اقدامات داعش وار و وحشیانه انجام می دادند و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای حفاظت از برخی مکان ها و در مدیریت اوضاع در اغتشاشات قوت قلب ما بود و خیال ما راحت شد و با طرح ریزی .

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوادث اخیر افرادی در خیابان های کرمان اقدامات داعش وار و وحشیانه انجام می دادند و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای حفاظت از برخی مکان ها و در مدیریت اوضاع در اغتشاشات قوت قلب ما بود و خیال ما راحت شد و با طرح ریزی های انجام شده و تقسیم کار با نیروی انتظامی و کمک پیشکسوتان توانستیم کار را جمع کنیم.

سردارمحمدعلی نظری شامگاه 27 دی ماه در مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت (مردان بی ادعای صحنه نبرد) تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: شما در زمان دفاع مقدس و برخی در پیروزی انقلاب حضور داشته و در زمان دفاع مقدس، با میدان شناسی وارد صحنه دفاع از میهن شدید و هشت سال جانانه دفاع کرده و یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن ندادید.

وی افزود: در واقع در دفاع مقدس ما وارد جنگ با کل دنیا شدیم اما دشمنان نتوانستند ذره ای از خاک ما را اشغال کرده یا در تصرف خود نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پشکسوتان دفاع مقدس جمع شد

مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پشکسوتان دفاع مقدس جمع شد