مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:352023-01-17اقتصادي

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دراسلامشهر پذیرفتنی نیست


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تعطیلی خودسرانه در زمان بارندگی و یخبندان از هیچ نانوایی در شهرستان پذیرفتنی نیست گفت: پلمب و کسر سهمیه آرد در انتظار متخلفان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حبیبی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان اسلامشهر با بیان اینکه در 10 روز گذشته تیم های بازرسی فرمانداری در دو نوبت صبح و عصر از 46 نانوایی در نقاط مختلف بازدید داشتند گفت: با ثبت تخلف در 14 نانوایی پرونده آنان برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به گلایه مردم درخصوص کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری نان کنجددار در برخی نانوایی ها افزود: بازرسی های مستمر از تمامی نانوایی ها ادامه خواهد داشت و دستگاههای مسئول در این حوزه از جمله تعزیرات باید جرائم و برخوردهای بازدارنده اعمال کنند.

وی همچنین از نانوایانی که با پخت مناسب، رعایت اصول بهداشتی، وزن صحیح نان، رعایت ساعت پخت و برخورد مناسب با مردم مشغول کار هستند قدردانی کرد و ادامه داد: در جلسات آتی کارگروه آرد و نان از این افراد تجلیل خواهد شد.

رییس کارگروه آرد و نان شهرستان بر ضرورت تهیه اطلس نانوایی ها توسط اتحادیه مربوطه تاکید کرد و اظهار داشت: در سالهای گذشته نیاز محلات در صدور مجوز نانوایی مورد توجه قرار نگرفته و در برخی نقاط با تعدد و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دراسلامشهر پذیرفتنی نیست

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دراسلامشهر پذیرفتنی نیست