مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:052023-01-17اقتصادي

خرید خانه را از یک متر شروع کنید!


موضوع بورس مسکن در سال های اخیر توسط شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و سازمان بورس مطرح شده اما تا امروز به سرانجام نرسیده است؛ طبق این طرح افراد می توانند به متراژی که توانایی پرداخت قیمت آن را دارند یونیت (واحدی از متراژ منزل) خریداری کنند و بعد .

- موضوع بورس مسکن در سال های اخیر توسط شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و سازمان بورس مطرح شده اما تا امروز به سرانجام نرسیده است؛ طبق این طرح افراد می توانند به متراژی که توانایی پرداخت قیمت آن را دارند "یونیت" (واحدی از متراژ منزل) خریداری کنند و بعد از چند سال امکان مالکیت واحد را فراهم آورند.

حالا به تازگی شهردار تهران خبر داده که نرم افزار بورس مسکن آماده شده و باید به بازار سرمایه بپیوندد؛ موضوعی که دوباره خرید متری خانه را به کانون توجه بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به رشدهای ادواری بازار مسکن، معمولا تعدادی از متقاضیان از خرید خانه جا می مانند.

در دهه های اخیر معمولا چهار تا پنج سال یک بار این اتفاق می افتد که قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم در مقایسه با رشد قیمت خانه دچار افت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خانه را از یک متر شروع کنید!

خرید خانه را از یک متر شروع کنید!