مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:002023-01-17اجتماعي

مدارس و دانشگاه های تهران فردا غیرحضوری شد/ همه ادارات باز است


دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.

- علیرضا مزینانی عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره جزییات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن فردا همه مدارس تهران و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

البته همه ادارات باز است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانشگاه ها به صورت حضوری انجام می شود، افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه شنبه 28 دیماه تعطیل است.

مزینانی در تشریح دیگر مصوبات کارگروه گفت: ممنوعیت فعالیت کارخانه های شن، ماسه، بتن و آسفالت و جلوگیری از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی و نیز جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور در روز سه شنبه از مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران است.

وی همچنین با اشاره به توقف فروش و صدور مجوز طرح ترافیک روزانه خودروها از سوی شهرداری تهران، افزود: طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل برای فردا در تهران اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه های تهران فردا غیرحضوری شد/ همه ادارات باز است

مدارس و دانشگاه های تهران فردا غیرحضوری شد/ همه ادارات باز است