مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:302023-01-17سياسي

مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد


کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در منطقه سرفیروزآباد گفت: مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح گازرسانی به 67 روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه که در مسجد روستای چنار برگزار شد با تاکید بر اینکه کاملاً با درد و محرومیت های این منطقه آشنا هستم، اظهار کرد: در سال 86 در قالب گروه جهادی در این منطقه کار و فعالیت کرده ام و با توجه به آشنایی قبلی در اولین سفر به بخش های شهرستان کرمانشاه به این بخش محروم آمده ام.

وی افزود: به عنوان نوکر مردم و سرباز انقلاب تمام توان خود را برای خدمت به مردم محروم این منطقه و پیشرفت استان به کار خواهم گرفت.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منطقه سرفیروزآباد از یک مزیت ها و ظرفیت هایی برخوردار است که باید بر اساس آن ها برای اشتغال و بهبود معیشت مردم تلاش کنیم و کمبوهای منطقه براساس اولویت ها حل می شود و نباید وعده های واهی به مردم داد.

صحرایی با بیان اینکه مشکلات مردم این منطقه را اولویت بندی می کنیم، تصریح کرد: مشکلات کوچک تر در زمان کوتاه و مشکلات بزرگ را هم در صورت نیاز با کمک نمایندگان شهرستان و با پیگیری از مرکز رفع خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد

مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد