مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:152023-01-17سياسي

5/4؛ نرخ شیوع اعتیاد در کشور


به گفته دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در کشورمان نرخ شیوع اعتیاد در کشور 5/4 - در سنین 15 الی 64 سال ـ است و اعتیاد بانوان از این میزان؛ بسیار پایین و کمتر از یک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اسکندر مؤمنی در مراسم تکریم مقام شامخ زن که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن برگزار شد، میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن را به بانوان شاغل در ستاد و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ها تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: زنان ثابت کرده اند کارهایی را که به آنان واگذار می شود، می توانند به بهترین وجه و با دقت بالایی انجام دهند و مسئولانه تر عمل می کنند.

دبیرکل ستاد با بیان اینکه بانوان بزرگ اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما هم در خانه و در اجتماع حضور داشتند، تصریح کرد: الگوی رفتاری حضرت زهرا (س) در منزل و حضور دلاورانه ایشان در عرصه عمومی، حساسیت نسبت به امور پیرامونی را که از حق انسانی زن مسلمان ناشی می شود، به نمایش می گذارد و نیز ضرورت اتخاذ سیاست حضور زن و مرد در حوزه عمل سیاسی برای حفظ اصالت آموزه های آیین نبوی را آشکار می سازد.

مؤمنی ادامه داد: همچنین حضرت زینب (س) بزرگ بانویی است که وجودش در تاریخ به زن بودن معنا بخشید، ایشان تجسمی از شجاعت و صبر بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5/4؛ نرخ شیوع اعتیاد در کشور

5/4؛ نرخ شیوع اعتیاد در کشور