مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:152023-01-17اجتماعي

موضوع آلودگی هوا در استان اردبیل جدی نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: موضوع آلودگی هوا در استان اردبیل جدی نیست اما مبحث نباید از حساسیت ما در حفظ هوای پاک بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور بعدازظهر سه شنبه در کارگروه استانی جلوگیری از آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار در اردبیل اظهار کرد: با توجه به مسئولیت دستگاه های مختلف در خصوص جلوگیری از آلودگی هوا ضروری است دستگاه های متولی به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به قانون هوای پاک و اقدامات انجام شده در این راستا در استان اردبیل خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر موضوع آلودگی هوا در استان اردبیل جدی نیست اما اگر امروز به موارد اشاره شده در قانون هوای پاک توجه نکنیم، در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

مدیرکلل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به شعار امسال هفته هوای پاک با عنوان تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی گفت: برای حفظ هوای پاک نیازمند عزمی جدی در زمینه همکاری دستگاه های متولی و توجه به اهمیت موضوع هوای پاک هستیم.

قاسم پور با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست استان اردبیل نیازمند اصلاح فرهنگ و تغییر در رفتار عموم مردم است، گفت: حفاظت از محیط زیست با شعار اتفاق نمی افتد بلکه این امر نیازمند اصلاح فرهنگ و تغییر در رفتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع آلودگی هوا در استان اردبیل جدی نیست

موضوع آلودگی هوا در استان اردبیل جدی نیست