مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:452023-01-17اقتصادي

صف های طولانی گاز در جنوب کرمان/ مشکلی که پا برجا ماند


همزمان با سرد شدن بی سابقه هوا در جنوب کرمان تقاضا برای - خبرگزاری مهر - گروه استان ها: از شبکه گاز سراسری برای شهرهای جنوبی کرمان فقط گرد و غبار و کوچه های حفاری شده نصیب مردم شده است و در شهر جیرفت به عنوان بزرگترین شهر جنوب استان تنها 30 درصد از شهر علمک نصب شده است.

این روزها و با کاهش بی سابقه دما در جنوب کرمان مردم با مشکلات زیادی مواجه شده اند، سهمیه نفت کفاف نیاز مردم را نمی دهد و سیلندرهای گاز مردم نیز به اتمام رسیده است و برای تامین گاز صفهای طولانی در مناطق مختلف شهر تشکیل شده است وضع در روستاها به مراتب بدتر است و مردم برای تامین سوخت با مشکل مواجه شده اند.

شهری گرمسیر که کمتر با مشکل گرمایش حتی در زمستان مواجه می شد حالا با چالش تامین سوخت مواجه شده است اما این مشکل در جنوب کرمان بی سابقه هم نیست و هر سال این مشکل کما بیش دیده می شد اما در زمستان امسال تشدید شده است.

شهری گرمسیر که کمتر با مشکل گرمایش حتی در زمستان مواجه می شد حالا با چالش تامین سوخت مواجه شده است در منطقه ای که نزدیک منابع گازی جنوب کشور است تامین گاز به مشکلی جدی تبدیل شده است، حالا مردم برای گرم کردن خود به بخاری برقی روی آورده اند و در کنار افزایش قیمت بخاری برقی در این شهر مردم نگران قبوض برق در فصل سرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی گاز در جنوب کرمان/ مشکلی که پا برجا ماند

صف های طولانی گاز در جنوب کرمان/ مشکلی که پا برجا ماند