مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:302023-01-17دانش

معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس منصوب شد


با حکم رییس دانشگاه تربیت مدرس، سیدحمید خداداد حسینی به سمت معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با حکم فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس، سیدحمید خداداد حسینی به سمت معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی و به موجب این حکم برای مدت 2 سال به سمت معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات دانشگاه منصوب می ‏شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، اعتقاد راسخ و عمل به آموزه ها و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از سیره شهدای راه اسلام همراه با برنامه ریزی، سعه صدر و بهره گیری از توان همکاران و مشاوران دلسوز، متعهد و متخصص در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش جهادی نمایید و در اجرای منوّیات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و ارتقای پیشرفت علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی موفق باشید.

ایجاد تحول در راستای تبدیل شدن دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه نسل چهارم با مأموریت های آموزشی، پژوهشی، ترویج علم و توسعه اقتصاد فعال و با وظیفه ی ایجاد اهداف راهبردی برای بهبود فعالیت پیشران اقتصاد کشور همزمان با ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی و دفاع از حقیقت، کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس منصوب شد

معاون برنامه ریزی، نظارت و فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس منصوب شد