مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:252023-01-17پزشكي

شناسایی 11 بیمار جدید مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا، چند روز اخیر در مازندران ثبت نشده است، گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد 11 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان بستری شدند.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا، چند روز اخیر در مازندران ثبت نشده است، گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد 11 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان بستری شدند.

سویه جدید کرونا در مازندران مشاهده نشده و میزان مرگ و میر نیز صفر اعلام شده اما دانشگاه علوم پزشکی به دلیل هوای سرد و احتمال افزایش بستری شدگان بر توصیه های خود مبنی بر استفاده تزریق واکسن و استفاده از ماسک تاکید دارد.

دکتر فرهاد غلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین آمار وضعیت کرونا در مازندران، اظهارکرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 11 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد 5 نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 11 بیمار جدید مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران

شناسایی 11 بیمار جدید مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته در مازندران