مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:202023-01-17سياسي

سلسله نشست های علمی «معنویت اسلامی»برگزار می شود


سلسله نشست های علمی معنویت اسلامی، به همت موسسه فرهنگی هنری سروش جستار و با همکاری دانشکده عرفان دانشگاه ادیان و مذاهب و انجمن علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلسله نشست های علمی معنویت اسلامی ، به همت مؤسسه فرهنگی هنری سروش جستار و با همکاری دانشکده عرفان دانشگاه ادیان و مذاهب و انجمن علمی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران برگزار می کند.

اولین دوره از سلسله نشست هایِ معنویت اسلامی، با عنوانِ دوره مقدماتی مطالعات مثنوی معنوی در مدرسه زمستان سروش جستار برگزار خواهد شد.

سرفصل های دوره عبارت اند از: شاخصه های زیست معنوی در مثنوی ، تأثیر مبانی عرفانی بر آموزه های زیست معنوی ، مولانا و مثنوی از نگاه مستشرقان ، فرااخلاق و اخلاق هنجاری در مثنوی ، تقابل خیر و شر در مثنوی ، مبانی زیباشناختی بیان شعری در مثنوی این دوره با حضور و ارائه ی استاد محمدعلی مجاهدی (پروانه)، منوچهر صدوقی سها، امیر جوان آراسته، احمد شهدادی، محمود شیخ و سید احمد فاضلی در شش جلسه برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری دوره، از دوشنبه 10 بهمن ماه تا سه شنبه 16 بهمن ماه، ساعت 12:30-14 است.

لازم به ذکر است این دوره به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند برای شرکت حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های علمی «معنویت اسلامی»برگزار می شود

سلسله نشست های علمی «معنویت اسلامی»برگزار می شود