مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:202023-01-17سياسي

بخش سرفیروزآباد از مناطق محروم کرمانشاه محسوب می شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات زیرساختی در بخش سرفیروزآباد گفت: بخش سرفیروزآباد از مناطق محروم کرمانشاه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رحیمی زنگنه ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: بخش سرفیروزآباد بزرگترین بخش استان کرمانشاه با 253 روستا و جمعیتی معادل 35 هزار نفر در 2 هزار کیلومتر مساحت است.

وی افزود: بخش سرفیروزآباد جز محروم ترین مناطق کرمانشاه است که مشکلات بسیاری در حوزه زیرساختی و عمرانی دارد که در حوزه آبرسانی 73 روستا به صورت سیار آبرسانی می شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: 23 روستا دیگر با افتتاح مجتمع آبرسانی طی ماه های آینده با اعتبار 20 میلیارد تومان آبرسانی می شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: سرفیروزآباد بیش از 100 کیلومتر راه دارد که نیاز به آسفالت دارد و کل بودجه فرمانداری کرمانشاه 650 میلیارد تومان است که 105 میلیارد تومان به بخش سرفیروزآباد اختصاص یافته و از مجموع بودجه مصوب بیش از 100 میلیارد تومان به بهسازی راه ها اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش سرفیروزآباد از مناطق محروم کرمانشاه محسوب می شود

بخش سرفیروزآباد از مناطق محروم کرمانشاه محسوب می شود