مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:102023-01-17اقتصادي

سرمایه گذاری در جهت خلق ارزش افزوده بالا، استراتژی اصلی بانک پارسیان


از نکات مهم و قابل توجه در بانک پارسیان می توان به سرمایه گذاری های با ارزش افزوده بالا اشاره کرد که از مهم ترین آن ها مالکیت 70 درصد سرمایه گذاری پارسیان است .

سرمایه گذاری پارسیان مالک 90 درصد از فرآورده های معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال و ارزش بازار 34 هزار میلیارد تومان در صنعت استخراج کانه های فلزی مشغول به فعالیت است.

سهم بانک پارسیان از این سرمایه گذاری با توجه به مالکیت 70 درصدی در سرمایه گذاری پارسیان 21 هزار میلیارد تومان است که با توجه به ارزش بازار فعلی 33 هزار میلیارد تومان عدد قابل توجهی است.

سود نقدی دریافتی از سرمایه گذاری های پارسیان بابت عملکرد مالی سال 1400 در گروه مالی پارسیان حدود 750 میلیارد تومان و در شرکت سرمایه گذاری پارسیان حدود 1970 میلیارد تومان بوده است که درآمد سرمایه گذاری های انجام شده در گروه مالی و سرمایه گذاری پارسیان و سایر شرکت ها مجموعا در سال 1400 حدود 2800 میلیارد تومان برآورد می شود که با رشد 1245 درصدی نسبت به سال 99 همراه بوده است.

انتظار میرود روند سود آوری شرکت های زیر مجموعه پایدرا باشد و جریان نقدی مناسبی در سال های آتی برای بانک پارسیان به همراه داشته باشد.

با افزایش ارزش معاملات بانک پارسیان و ریزش سهم پس از 2 سال ، در روز های اخیر شاهد اقبال بازار از این سهم بوده ایم و انتظار میرود روند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در جهت خلق ارزش افزوده بالا، استراتژی اصلی بانک پارسیان

سرمایه گذاری در جهت خلق ارزش افزوده بالا، استراتژی اصلی بانک پارسیان