مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:002023-01-17بين الملل

اروپا بزرگ ترین بازنده تحریم روس ها/ آمریکا در واردات نفت روسیه اروپا را دور زد


گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا همچنان در حال واردات نفت روسیه به صورت گسترده است و فقط اروپا از محل تحریم مسکو، ضرر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از تلگراف، در حالی که آمریکا خرید نفت روسیه توسط شرکت های داخلی و شرکای بین المللی خود را ممنوع کرده، بدون آنکه تحریم های خود را نقض کند، همچنان در حال واردات حجم قابل توجهی نفت از روسیه است.

روش آمریکا این گونه است که نخست هند نفت روسیه را وارد می کند، به صورت اولیه در پالایشگاه های کشور فرآوری و سپس به صورت کاملا قانونی راهی آمریکا می شود.

هند روزانه 1.

7 میلیون بشکه نفت از روسیه وارد می کند.

در واقع این بدان معناست که جنگ اقتصادی آمریکا علیه روسیه آسیبی به این کشور نمی زند و فقط به ضرر اتحادیه اروپا تمام می شود زیرا این اروپاست که خود را از فرآورده های نفتی روسیه محروم کرده است.

  حمله به خطوط لوله انتقال گاز نورداستریم 1 و 2 در بستر دریای بالتیک را هم باید در همین چارچوب نگاه کرد زیرا حمله به این دو خط لوله اروپا را از دسترسی به گاز روسیه به عنوان اصلی ترین تامین کننده انرژی این اتحادیه محروم کرد.

درواقع همه تبلیغات رسانه های غربی در موضوع حمله روسیه به اوکراین با هدف بر آن داشتن غرب به ارسال نیرو به اوکراین انجام نمی شود، بلکه به شکلی دستکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا بزرگ ترین بازنده تحریم روس ها/ آمریکا در واردات نفت روسیه اروپا را دور زد

اروپا بزرگ ترین بازنده تحریم روس ها/ آمریکا در واردات نفت روسیه اروپا را دور زد