مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:352023-01-17بين الملل

استفاده عربستان از سیستم سایبری برای سرکوب منتقدان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان برای توجیه هدف قرار دادن منتقدان و فعالان سعودی از قوانین «جرایم سایبری» استفاده می کند تا از خلال آن آزادی بیان را سرکوب و استفاده مشروع از اینترنت را جرم انگاری تلقی کند.

- یک سازمان حقوق بشری اعلام کرد که رژیم آل سعود سرکوب گری را تشدید کرده که در کنار قوانین مبارزه با تروریسم از قوانین جرایم سایبری برای توجیه سرکوب منتقدان و فعالان سعودی استفاده می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان برای توجیه هدف قرار دادن منتقدان و فعالان سعودی از قوانین جرایم سایبری استفاده می کند تا از خلال آن آزادی بیان را سرکوب و استفاده مشروع از اینترنت را جرم انگاری تلقی کند.

سازمان اروپایی سعودی حقوق بشر در سال های اخیر استفاده گسترده عربستان از قانون سایبری برای صدور احکام سنگین و بی سابقه علیه فعالان و منقدان را بررسی کرده است.

صدور احکام های طولانی حبس و اعدام علیه منتقدان نشان می دهد که آل سعود برای ساکت کردن اعترضات از قانون جرایم سایبری که حاوی عبارات بی معنی و واهی است، استفاده می کند.

 سازمان حقوق بشری مذکور تاکید کرد که علاوه بر این، اتهامات مندرج در اسناد دادگاه نشان می دهد که دولت عربستان سعودی از طریق قضاوت و محاکمه ناعادلانه دنبال جرم انگاری هرگونه استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده عربستان از سیستم سایبری برای سرکوب منتقدان

استفاده عربستان از سیستم سایبری برای سرکوب منتقدان