مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:252023-01-17اجتماعي

برفروبی دو هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از برفروبی دو هزار و 805 کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی بارش های اخیر، 200 نیروی انسانی در قالب 38 اکیپ به کاربران جاده ای خدمت رسانی کردند.

- علی زندی فر در گفتوگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق بارشی استان، اظهارکرد: همزمان با بارش برف در البرز به همت عوامل راهداری، دو هزار و 805 کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان برفروبی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت دو هزار تن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده های استان پخش شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه طی بارش های اخیر، 200 نیروی انسانی در قالب 38 اکیپ شامل اپراتورهای ماشین آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی به کاربران جاده ای خدمت رسانی کردند، گفت: به رغم شدت بارش برف در برخی گردنه ها و محورهای استان با تلاش گسترده راهداران و عملیات ویژه راهداری از انسداد محورهای استان جلوگیری شد.

زندی فر با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان به جز محور جدید هشتگرد- طالقان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با حضور فعال راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی این اداره کل و رعایت قوانین و مقررات از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی دو هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی البرز

برفروبی دو هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی البرز