مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:152023-01-17سياسي

بررسی کمیسیون پزشکی 3 هزار جانباز و ایثارگر مازندرانی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت جلسه کمیسیون پزشکی برگزار شد که پرونده 3 هزار ایثارگران و جانبازان در آن بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بنیاد شهید، سعید کهنسال، اظهار کرد: به منظور تعیین درصد جانبازی، کمیسیون پزشکی با حضور 300 نفر از جانبازان مازندرانی طی دو روز در مجموعه ایثار ساری برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، گفت: در این کمیسیون پزشکان متخصص به همراه تیم برگزاری، پرونده های جانبازان و ایثارگران را در گروه های حالت اشتغال و تعیین درصد بر اساس ماده 22 و 26 مورد بررسی و اعلام نظر قرار دادند.

کهنسال افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هشت جلسه کمیسیون پزشکی برگزار شد که پرونده 3 هزار ایثارگران و جانبازان در آن بررسی شد.

وی افزود: از این مجموع 2 هزار نفر از ایثارگران و جانبازان در کمیسیون حق پرستاری، تعیین درصد و حالت اشتغال شرکت کردند، همچنین یک هزار مورد در رابطه با حق پرستاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: این کمیسیون ها در بخش های تعیین درصد جانبازی، حق پرستاری والدین، جانبازان و حالت اشتغال با حضور پزشکان اعزامی از کمیسیون بنیاد مرکز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کمیسیون پزشکی 3 هزار جانباز و ایثارگر مازندرانی

بررسی کمیسیون پزشکی 3 هزار جانباز و ایثارگر مازندرانی