مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:102023-01-17اقتصادي

22 طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مصوب شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 190 جلسه رفع موانع تولید در استان برگزار شده که یک هزار و 553 پرونده در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

- بختیار خلیقی، امروز سه شنبه(27 دی ماه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان، اظهار داشت: در مجموع 190 جلسه رفع موانع تولید در استان تاکنون 2 هزار و 770 مصوبه صادر شده که 2 هزار و 5 مصوبه آن معادل 70 درصد کل مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه 22 طرح تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شد، افزود: 6 مصوبه تایید رونق تولید، 6 مصوبه متقاضیان امهال 5.

7 درصد تایید و 10 طرح دیگر در سایر حوزه ها تایید شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه تاکنون 72 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان تحقق یافته است، یادآور شد: یکی از اولویت های اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان احیای واحدهای تولید در سطح استان است .

خلیقی با اشاره به اینکه در راستای اشتغالزایی بایستی مشکلات واحدهای تولید استان با رعایت حق و حقوق طرفین بر طرف شود، گفت: 574 مورد در سامانه جامع ثبت شده و در بحث سامانه جامع اظهار تولید باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در راستای ماده 5 و 6 قاچاق کالا دستور مبنی به کارگیری سامانه جامع باید تمام دستگاه ها ورود پیدا کنند، افزود: در حوزه صنعت هزار و 2 مورد پروانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مصوب شد

22 طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مصوب شد