مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:102023-01-17سياسي

نشست اسلامی با روسای پیشین سازمان انرژی اتمی


رییس سازمان انرژی اتمی در نشستی با روسای پیشین این سازمان پیشنهاد تشکیل شورای مشورتی راهبردی صنعت هسته ای را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، نشست صمیمانه و مشورتی محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با رؤسای پیشین این سازمان برگزار شد.

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این جلسه که با حضور رضا امراللهی ، غلامرضا آقازاده ، علی اکبر صالحی و فریدون عباسی برگزار شد، با طرح پیشنهاد تبدیل این نشست به شورای مشورتی راهبردی صنعت هسته ای گفت: با تشکیل شورای مشورتی راهبردی سازمان می توان از ظرفیت تجارب ارزشمند شما عزیزان در زمینه جهت گیری ها در موضوعات آتی سازمان و نیز تعیین اثربخش خط مشی صنعت هسته ای بهره مند شد.

  رییس سازمان انرژی اتمی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در دولت سیزدهم پرداخت و افزود: در این دولت اقدامات فراوانی در زمینه به کارگیری دستاوردهای متنوع فناوری هسته ای در حوزه های مختلف زندگی مردم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در گام نخست برای هدفمند سازی، همگرایی و هم افزایی تحقیقات علمی، پژوهش ها و فعالیت ها در صنعت هسته ای نیازمند سندی جامع و راهبردی در سازمان انرژی اتمی ایران بودیم، در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اسلامی با روسای پیشین سازمان انرژی اتمی

نشست اسلامی با روسای پیشین سازمان انرژی اتمی