مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:052023-01-17سياسي

برگزاری «هفته هوای پاک» در هوای آلوده


به اعتقاد رییس شورای اسلامی شهر تهران ، با توجه به آلودگی هوایی که گریبان شهرها بخصوص تهران است، هفته هوای پاک چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و بیست و دومین جلسه علنی صحن شورای شهر تهران گفت:  رژیم شاهنشاهی این شهدا را که از جرگه فداییان اسلام بودند در جریان مبارزه با رژیم طاغوتی در سال 1334 بعد از کودتای ننگین 28 مرداد اعدام کردند و اختناق شدیدی را در کشور حاکم ساختند.

 وی به روز 29 دی که بنام روز غزه نامگذاری شده اشاره کرد و ادامه داد: غزه نماد مقاومت فلسطین در مقابل صهیونیسم است و مردم این خطه نه تنها در مقابل رژیم سفاک مقاومت کردند بلکه علیه اسراییل جنگیدند و در نبردشان پیروز شدند و امیدواریم هرچه زودتر این رژیم خونخوار و کودک کش از صفحه روزگار محو و شر آن از سر کشورهای مسلمان کوتاه شود.

  به گفته چمران، دیدیم که ذهن های بیدار جهان در دل کشورهایی چون آمریکا و نقاط دیگر پرچم فلسطین به عنوان نماد مقاومت هر روز برافراشته می شود و این یک نویدی است برای ما که ان شاءالله شاهد پیروزی نهایی ملت فلسطین و جبهه مقاومت باشیم.

  وی  به 29 دی روز هوای پاک اشاره کرد وگفت: با توجه به آلودگی هوایی که گریبان شهرها بخصوص تهران را گرفته هفته هوای پاک چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ چرا که ما متاسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «هفته هوای پاک» در هوای آلوده

برگزاری «هفته هوای پاک» در هوای آلوده