مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:552023-01-17سياسي

خاطرات احمد خالدی از کمیته انقلاب اسلامی تا دانشگاه علم و صنعت به چاپ رسید


کتاب «جولان جوانمرد»؛ خاطرات شفاهی احمد خالدی، از مدیران و مسئولان ارشد کشور به نویسندگی محمدعلی زمانیان و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب جولان جوانمرد ؛ خاطرات شفاهی احمد خالدی، از مدیران و مسئولان ارشد کشور به نویسندگی محمدعلی زمانیان و توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی، معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، گزینه پیشنهادی وزارت بازرگانی، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنایع و وزارت بازرگانی، مدیرعامل مؤسسه سروش، معاون آیت الله مهدوی کنی در کمیته های انقلاب اسلامی، مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق(ع)، دوست نزدیک محمود احمدی نژاد از دوران تحصیل در دانشگاه علم وصنعت تا سال 1396 و عضو هیأت علمی همان دانشگاه، فقط عنوان سمت هایی است که در کنار نام مرحوم احمد خالدی به خط می شود.

موضوع کتاب تاریخ شفاهی زندگی احمد خالدی است ولی در بطن آن به سبب حضورش در مدیریت کلان و ارشد ارگان ها و سازمان های مختلف از کمیته انقلاب اسلامی و وزارت بازرگانی تا وزارت نفت و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، تاریخ شفاهی مقاطع مهم و حساس کشور هم مرور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات احمد خالدی از کمیته انقلاب اسلامی تا دانشگاه علم و صنعت به چاپ رسید

خاطرات احمد خالدی از کمیته انقلاب اسلامی تا دانشگاه علم و صنعت به چاپ رسید