مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:552023-01-17بين الملل

نخست وزیر لهستان، روسیه را «شیطان» خواند


«ماتئوش موراویه تسکی» نخست وزیر لهستان در جریان سفر به برلین اظهارات تندی علیه مسکو بیان کرد و داشتن هر گونه رابطه با روسیه را «معامله با شیطان» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حمایت های همه جانبه آمریکا و متحدانش از اوکراین ادامه دارد، نخست وزیر لهستان به عنوان یکی از کشورهای عضو ناتو اظهارنظر شدیدی علیه روسیه مطرح کرد.

منابع رسانه ای اروپایی گزارشی درباره سفر روز دوشنبه (دیروز) ماتئوش موراویه تسکی نخست وزیر لهستان به برلین و سخنرانی ضد روسی او در پایتخت آلمان منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآر ای میکس ، موراویه تسکی طی سخنرانی در مراسمی که برای گرامی دات ولفگانگ شوبله رییس کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر پیشین دارایی آلمان و رییس اسبق پارلمان این کشور در برلین برگزار شد، سخنرانی کرد.

نخست وزیر لهستان در این سخنرانی ابتدا مدعی شد که امپریالیسم خصیصه تعیین کننده سیاست روسیه است و سپس با اشاره به فاوست یک شخصیت افسانه ای آلمانی ادعا کرد که در حال حاضر هر گونه داشتن روابط با روسیه مانند معامله با شیطان است.

فاوست، شخصیتی افسانه ای است که به رغم موفق بودن در زندگی و تحصیلات بالا، از زندگی خود ناراضی بوده و به همین دلیل برای دستیابی به دانش نامحدود و لذات دنیایی، روح خودش را با شیطان معاوضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لهستان، روسیه را «شیطان» خواند

نخست وزیر لهستان، روسیه را «شیطان» خواند