مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:362023-01-17اقتصادي

کلنگ زنی اولین مجتمع بین راهی آزادراه حرم تا حرم در استان سمنان


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: نخستین مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در حاشیه آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان به مساحت 20 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/سمنان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: نخستین مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در حاشیه آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان به مساحت 20 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

محسن لشکری معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 27 دی با بیان اینکه نخستین مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در حاشیه آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان به مساحت 20 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: براساس نقشه های ارائه و تایید شده، ساخت و بهره برداری مجتمع خدماتی رفاهی خادم الرضا بالغ بر 700 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود، فاز اول این مجتمع تا دهه فجر سال آینده تکمیل شود و کاربران جاده ای بتوانند در این فاز از جایگاه سوخت، نماز خانه، سرویس بهداشتی و غرف تجاری بهر برداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی اولین مجتمع بین راهی آزادراه حرم تا حرم در استان سمنان

کلنگ زنی اولین مجتمع بین راهی آزادراه حرم تا حرم در استان سمنان