مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17فرهنگي

مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد: برای اولین بار هر 32 استان در جشنواره امسال حضور دارند


امسال با توجه به شرایط خاصی سیاسی اجتماعی کشور نمی توانیم بگوییم بی تاثیر بوده و موجب التهاباتی در بحث چگونگی برگزاری جشنواره تجسمی فجر و زمان برگزاری و جمع آوری آثار پیش آمد اما کارها در نهایت به نحو احسن پیش رفت که جزییات آن در نشست خبری هفته آینده منتشر خواهد شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی: جشنواره امسال با جشنواره های سال های گذشته متفاوت است.

همواره از زمانی که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان و آن ها که ناامید از منفعت طلبی های خود در این کشور اسلامی شده بودند تمام تلاش خود را برای عنادورزی و ضربه بر کشورمان به کار گرفتند اما هربار انقلاب، سربلند از میدان بیرون آمد.

این معاندت ها در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و هنری بوده ازاینرو جشنواره های فجر نیز همواره مورد اینچنین هجمه هایی بوده اند و کار هنر اینجا علاوه بر صرفِ هنر، کاری جهادی نیز محسوب می شود و هنرمندان از یک سو به هنر و از سویی به تعهد و پاسداری از انقلاب اهتمام داشته اند.

امسال را می توان یکی از آن سال های چالشی و نیز امتحانی برای هنرمندان راستین قلمداد کرد که در این مقطع می توانند با درایت و آگاهی این گذار را نیز پشت سر بگذارند.

در بین جشنواره های هنری فجر، جشنواره هنرهای تجسمی نیز به جهت فعالیت و مشارکت هنرمندان و به دنبال آن روند رونق بازار هنرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد: برای اولین بار هر 32 استان در جشنواره امسال حضور دارند

مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد: برای اولین بار هر 32 استان در جشنواره امسال حضور دارند