مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:252023-01-17اقتصادي

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی تاکسی های تهران در برنامه پنج ساله


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه ای پنج ساله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در نشست با شهردار تهران، با تاکید بر این که با راه اندازی شرکت تاکسی رانی ایران خودرو، بهترین محصولات و خدمات را به مردم ارایه خواهیم کرد، گفت: در صورت راه اندازی شرکت تاکسی رانی فقط خودرهای اتوماتیک عرضه خواهد شد و در ادامه نیز با ایجاد زیرساخت های لازم، خودروهای برقی را وارد ناوگان خواهیم کرد.

وی گفت: در چهار دهه اخیر تولید خودرو با کسری قطعه به عنوان یک باور غلط در صنعت خودروسازی رایج شده بود که در خردادماه امسال این روند به طور کامل متوقف شد.

خطیبی ضمن قدردانی از حضور گرم و حمایت گرایانه شهردار تهران در ایران خودرو اظهار کرد: این شرکت متعهد به خدمت رسانی بهتر به مردم در زمینه تامین خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، ون، اتوبوس و مینی بوس است که در این مسیر آماده هرگونه همکاری با شهرداری برای نوسازی ناوگان است.

وی تولید عبور مستقیم را یکی از اقدامات مهم و موثر صنعت خودرو کشور در سال های اخیر برشمرد و اظهار کرد: تولید در حال حاضر با ثبات و پایدار و همراه با سطح قابل توجه ساخت داخل دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی تاکسی های تهران در برنامه پنج ساله

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی تاکسی های تهران در برنامه پنج ساله