مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17پزشكي

رویکرد وزارت بهداشت برقراری عدالت و تعالی در نظام سلامت کشور است


رویکرد وزارت بهداشت برقراری عدالت و تعالی در نظام سلامت است تا عادلانه در کشور خدمت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شرق و غرب عالم می تازد و فوتی های بسیاری دارد، شرایط خوبی در کشور ما حاکم است که ناشی از یک میلیون و 600 هزار دز واکسنی است که روزانه تزریق می کردیم.

کریمی گفت: 10 هزار و 800 تخت به بیمارستان های کشور تزریق شد و بیش از 9 هزار و 350 تخت دیگر نیز راه اندازی می شود و دو هزار پروژه بهداشتی تامین اعتبار شده و در آینده آغاز می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دست بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بهداشت و درمان باز است، تعرفه گذاری پرستاری امسال عملی شد و با کار جهادی تعداد تخت پی آی سی دو برابر شده است.

وی اضافه کرد: کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا با تأمین هزینه از سوی وزارت خانه به صورت رایگان در سراسر کشور انجام می شود و از طریق منابع دولتی هزینه ی آن تامین می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت یادآور شد: دو هزار و 800 پزشک متخصص طی یک ماه گذشته در کشور توزیع کردیم و تبدیل وضعیت ایثارگران نیز انجام شد همچنین تعرفه بخش دولتی و خصوصی نزدیک شده و طی امسال برابر می شوند.

وی گفت: صندوق بیماران صعب العلاج با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان برای 44 بیماری صعب العلاج افتتاح شد و تحت پوشش بیمه قرار می گیرند که امیدواریم در آینده تعداد بیماری های تحت پوشش افزایش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت بهداشت برقراری عدالت و تعالی در نظام سلامت کشور است

رویکرد وزارت بهداشت برقراری عدالت و تعالی در نظام سلامت کشور است